onsdag den 18. december 2013

Tag til julekalender









Glædelig jul ud i blokland. Efter lang tids pause både med scrap og blogge har jeg endelig fået taget mig lidt sammen og fundet papir og stempler frem igen. Så håber jeg at lysten til scrap kommer igen.

Ane er flyttet til Kolding, hvor hun læser Kulturdesign og økonomi på SDU, så hun skal selvfølgelig forkæles lidt med en julekalender. Jeg havde bestemt at jeg ville lave et tag til hverdag som hun så kunne bruge som julepynt også. Jeg har desværre ikke fået taget et billed af tag nr 1 og de øvrige billeder er ikke af super kvalitet.

Tak for de søde kommentarer til mit forrige indlæg. Jeg har det godt og prøver at affinde mig med at jeg ikke har de samme kræfter/oversud som før jeg blev syg. Udover arbejde er der også kommet motion på programmet. Det er i den grad nødvendigt for at holde kroppen igang.

3 kommentarer:

  1. 🐐dejligt at se dig igen og at du har det ok, trods manglende energi.
    Super lækre tags, som er unikke på hver deres måde..... og en sød tanke til din datter

    Mange jule hilsner og ha en god dag, knus

    SvarSlet
  2. Yes, so happy to see your beautiful collage style again! I love all of the tags and the last one is my favorite! Hope you are well! Thanks for sharing.

    SvarSlet
  3. Hej Helle, - hvor er de bare fine..og hvor må hun være glad for sådan en enestående julepynt.
    God jul til jer...

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.