mandag den 6. august 2012

Så er sommerferien så småt ved at være vel overstået. Den har stået på afslapning, afslapning og afslapning og med en MEGET dårlig internetforbindelse og DR 1 og 2 som eneste tv-kanaler har der været rig lejlighed til at stå sent på, hygge og gå-, cykle- og løbe nogle turer.

Sidste mandag blev der bidt negle indtil posten havde været der med besked om Ane var blevet optaget på Kolding Designskole. Ane blev desværre ikke optaget, så nu skal der findes et arbejde og nogle tegnekurser. Det er op på hesten igen og forsøge igen næste år. ØV.

Jeg håber, at alle har haft en rigtig god sommer.

Ps. Beklager det lidt rodet indlæg, men jeg har lidt pc-problemer. Det skyldes sikkert en fejl 40 ;0)









4 kommentarer:

  1. Øv, at Ane ikke kom ind. Jeg kan lige forestille mig skuffelsen!
    Det er nogle flotte sommerkort, du har lavet. Og som altid med mange dejlige detaljer.
    God mandag.

    SvarSlet
  2. Lovely to see you posting you lovely collage art again! Hope all is well! Hugs

    SvarSlet
  3. Nej, hvor var det ærgerligt for Ane, men hun vil vel gerne prøve igen næste år! Og fine kort, jeg kan rigtig godt lide det første, det er lidt spændende!

    SvarSlet
  4. Hvor er det synd for Ane, men der er kun at prøve igen. Skønne og spændende sommerkort i din helt egen stil med så fine detaljer. Dejligt at have en skøn ferie at se tilbage på.
    Ha en god tirsdag!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.