mandag den 23. april 2012

Tag til pengegaver.

Dette tag har jeg liftet fra Petra og modellen er lavet af Kitty Franken. Petras blog er bestemt et besøg værd. Hun laver nogle smukke og utrolig kreative kort og altid med et flot finish.

Taget er lavet af et stykke råhvidt karton og jeg har været igang med at lege med diverse templets, distress ink og et par stempler. Jeg skal lige sige, at det var rigtigt sjovt. Taget er lavet til en pengegave.

Forfra og bagfra:


Inden i:
 For og bag:


Taget inden det blev samlet:


To Petra: Thanks so much for the inspiration and your description.

Taget deltager i " Just Us Girls" challenge # 133: Farveudfordring Lime Green, Hot Pink og Orange.

Mange tak for dit besøg.

8 kommentarer:

  1. Fin ide, det tror jeg lige jeg må prøve! Det er rigtig sødt, og nogen dejlige friske forårsfarver.
    Hvad er det for en blonde du har brugt, det ligner noget der er stemplet og stanset???
    Og så lige noget jeg havde glemt, pungene sælger jeg, de er 14 høje og 15 brede foroven.

    SvarSlet
  2. Waww for en lækker tag og design ( tak for linket ) Det er så smukke stempler og farver du har brugt. Held og lykke med udfordringen
    Ha en god mandag

    SvarSlet
  3. Smart idé Helle - lækker måde at give noget så kedeligt som et gavekort/penge på ;)

    SvarSlet
  4. Det ser supergodt ud. Smart foldning!

    SvarSlet
  5. How beautiful, Helle! You made your own pattern paper and used great stamps and colours for it! Lovely envelope!

    Groetjes, Petra

    SvarSlet
  6. Wow! Das sieht fantastisch aus.
    Und die zarten Farben machen sich dabei gut.
    Wunderschön gemacht.

    Liebe Grüße

    SvarSlet
  7. Oh this is so fun! I love the "pocket" -- Thanks for joining in at JUGS!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.