søndag den 2. januar 2011

Blandede puslerier

Jeg håber, at I alle er kommet godt og sikkert ind i det nye år. Utroligt at julenferien allerede synger på sidste vers. Alt julepynten er taget ned. Lige så dejligt er at pynte op til jul,  lige så dejligt er det at få alle julesagerne væk igen.

HA stempler: "Find joy" og "3 Silhouettes"
Panduro Hobby: mønster
Clear art Stamps: noder

Før jul fandt jeg dette puslespil på genbrug. Det er på 1000 brikker og nok et af de sværeste puslespil jeg har lavet, da der er så mange mønstre og farver. Jeg blev færdig i går aftes og tør slet ikke gætte på hvor mange timer der er gået.


3 kommentarer:

  1. Ja, den juleferie at forsvundet alt for hurtigt.. men det har nu alligevel været rart at være på arbejde igen i dag.
    Hold da op et puslespil, det kan jeg godt forstå har taget lang tid at lave.
    Jeg bliver imponeret hver gang jeg kommer forbi, og ser dine kort, over alle de flotte stempler du har :)

    SvarSlet
  2. Gosh - sikken et flot puslespil - kan forestille mig det har taget pæn lang tid at lægge!

    Godt nytår Helle - dejligt kort du også har "puslet" :)

    SvarSlet
  3. What a beautiful butterfly puzzle! It was worth all the hours that you worked on it. I hope to see photos of it used in some of your art works.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.