mandag den 4. oktober 2010

Mormor kort.

Disse to kort er lavet til en af mine søde kollega. Han havde bestilt et kort, men synes at han skulle have noget at vælge imellem, så det blev til to noget forskellige kort. På kortet skulle der står "Mormor" og farverne skulle være rød/lyserød.

HA stempler: "Music background", "Small chandelier", "Speckled ornaments", "Asian frames" og "Long happy birthday".
Panduro Hobby: Snirkler i venster side.


HA Stempler: "Old letter writing", "Asian frames" og "Friend definition"
Clear Art Stamps: To damer og kongekrone.
PS: Min kollega valgte det første kort.

7 kommentarer:

  1. wow såååå flotte kort i dejlige farver, flot med detn runde facon

    SvarSlet
  2. Ha, det havde jeg også gjort...altså valgt det første... men det runde kort er sørme også super flot...

    SvarSlet
  3. De er da rigtig søde begge to, og der kommer da helt sikkert en anden mormor-dag!

    SvarSlet
  4. Det må have været svært at vælge, synes de er skønne begge to

    SvarSlet
  5. skønne skønne kort - godt jeg ikke skulle vælge for den var da svær :)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte begge to. Super flotte kontraster og lækker farvekombination. Jeg er helt vild med dem.

    SvarSlet
  7. WOW nogle flotte kort begge to,lige mine farver.
    Ja jeg er også helt vild med dem:))

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.