fredag den 8. oktober 2010

Kard Krazy tirsdagstag

Louise, Kard Krazy´s tirsdagsudfordring er denne gang græskar. Det var heldigt, da jeg er vild med HA´s græskarstempler , men ikke har fået brugt dem så meget.

HA stempler: "Spoon and Fork", "Tall Pumpkin", "Traditional Pumpkin" og "silhouette Ivy".

Da jeg sad og klippede det lille græskar ud, kom jeg til at tænke på mit græskarkort til Scrapsisters kortmesterskabet sidste år. Så der blev klippet øjne, næse og mund på det lille græskar.


Rigtig god weekend til alle.

14 kommentarer:

  1. Hellemor, your tag with the pumpkin is beautiful. And the pumpkin below the tag is also very nice.

    SvarSlet
  2. Du kan bare det der med at lave tags.
    Rigtig sød græskarmand, det må have taget lang tid at sy. Det har jeg ikke tålmodighed til, jeg bruger maskine :)
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Superflotte begge to!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  4. A wonderful tag, love the pumpkin!

    SvarSlet
  5. WAUW hvor er de flotte begge to, sikke et arbejde og så mange detaljer.
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Uhyggelig gode :O)

    SvarSlet
  7. Igen SUPER flotte, begge to. Er mest vild med græskaret som du har syet omkring, det er et flot arbejde.
    God weekend.

    SvarSlet
  8. Woooww, hvor er de flotte. Det øverste er så skøn i farver og den syede græskar er bare så perfekt "uhyggelig"

    Ha en god weekend

    SvarSlet
  9. I like - og ja elsker halloween :) Kan kun give dig ret med det græskar stempel, jeg har ofte luret det, men det er så ikke kommet med hjem endnu :)

    Rigtig god lørdag aften til dig

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare flotte Helle - lækre Halloween kort /tag. God tur til din datter ;)

    SvarSlet
  11. A beautiful tag and a wonderful pumpkin.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.