onsdag den 22. september 2010

Æbletid.

Det bedste ved efteråret er modne æbler og det betyder æblekage i alle afskygninger. MUMS, jeg er vild med varm æblekage med  dejlåg og flødeskum (og det SKAL være flødeskum).

Hero Art´s stempelsæt  "four apples" har jeg haft i længere tid. Jeg synes at æblerne er rigtige søde, men har bare ikke kunne finde ud af at bruge stemplerne så det blev udfordingen til dette kort.

HA stempler: " Four Apples", "Friend definition", "Designer butterflies", "Live simple " og "Mix & Match element".

5 kommentarer:

  1. Man bliver jo helt lækkersulten, Helle! Har du æbler uden orm (vriklere) i år? - vores fine ingrid marie træ er fyldt med flotte (på afstand) røde æbler - men der er orm i dem alle! Surt!

    Dit kort er super - lige fra den sorte ramme omkring til den søde sommerfugl i de samme farver og gems på æblerne. Det er bare så gennemført med lækre detaljer, som altid!

    SvarSlet
  2. Rigtig lækkert kort. Flot farvesammensætning og design.

    SvarSlet
  3. Mums ja æbelkage - elskerrrrr det ;)

    Smukt kort og rigtig efterårs kort med de skønne æbler

    SvarSlet
  4. Uhm, jeg kommer gerne til kaffe og æblekage, helt klart også en af mine favoritter! Og jeg kan se jeg ikke er den eneste med orme i alle æblerne, men man kan godt lave æblekage alligevel, altså uden ormene :) Og rigtig sødt æblekort!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.