mandag den 12. juli 2010

Rester

De næste par kort er lavet af rester. Jeg kan virkelig godt li at side og pusle med at få brugt de små rester. Hvis man skal ikke regne timelønnen ud :0)

Damen på kortet er fra HA sættet  "sew stylish" og er et af min yndlings stempler lige i tiden. Det er ligesom at leg med påklædningsdukker igen. Kjolen har jeg denne gang stemplet på mønsterpapir.

Det næste kort er lavet af scrapreste jeg har købt dengang Sofie havde butik. Jaaah, og der er slet ikke brugt stempler.


Det blev alt for idag.

5 kommentarer:

  1. Flotte sommerkort.
    Ja godt, at vi slet ikke skal regne timelønnen ud på vores hobby ; )

    SvarSlet
  2. Dejlige kort i glade farver. Ja, det er imponerende hvor afhængig vi er at at bruge stempler. Jeg tror jeg ville have svært ved at lave kort uden, men det er du nu sluppet ret godt fra.

    SvarSlet
  3. Flotte kort begge 2. Du er er altså en ørn til at bruge rester. Der hele går bare op i en højere endhed. Super flot!

    SvarSlet
  4. To vildt flotte kort og hvor er jeg bare vild med det HA stempel med damen. Og et kort uden stempel, jaa det er jo lige så flot som når du laver dem med :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig fine begge to, og jeg kan godt forstå du er glad for damen! Jeg kan også rigtig godt lide farvekombinationen på begge kort!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.