tirsdag den 18. maj 2010

Et enkelt kort

Pia, Kreativefornemmelser har fået et super sød stempel hjem - Antique Mosaic. Det har jeg brugt til det øverste del af kortet (den pink baggrund). Stemplet kan næsten ikke bruges uden en Stamp-a-ma-jig (staming Up), da det skal stemples flere gange efter hinanden for at give et flot mønster. Brugen af stamp-a-ma-jig har jeg tidligere har vis på bloggen (10 jan. 2010).


HA stempel: " Antique Mosaic".
Clear Art Stamps: Tekst og gine.
Mønsterpapir: Tilda

4 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Det ser godt ud med det Antique Mosaic stempel. Og skøn gine.
    Du må have en god dag.

    SvarSlet
  2. Super flot kort, sikke dejlige farver. Det ser rigtig godt ud med det stempel, og den gine er super fin.

    SvarSlet
  3. Et dejligt kreativt kort Helle - flot brug af Antique Mosaic stemplet - det ser knald godt ud!!!

    SvarSlet
  4. Jeg istemmer mig de andre... hihi Som altid flot arbejde fra dig Helle.. Ses vi til Skaga scrap.... Nu vil jeg ind på siden og melde mig til...

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.