torsdag den 8. april 2010

Drengetag

Det blev lige til et drengetag med et par at mine yndlingsstempler "La Letter" og "tiny Background".

HA stempler: " La Letter", "tiny Background" og "Flourish background".

Daisy Bucket designs: Den sorte mand.

Uret, hånden og den sølvembossed kongekrone(den er ikke nem at se på billedet) er fra et gammelt stempelsæt som jeg desværre ikke kender navn eller designer på.

Jeg havde bestemt at der skulle laves et kort i brunt. Brun bliver jeg aldrig gode venner med og jeg synes, at resultatet blev noget kedeligt.


HA stempler: "Heart winged butterfly", "Speckled ornaments" og "All occasion message".

Mange tak for dit besøg.

5 kommentarer:

  1. Åååå de var kjempe fine!
    Flotte farger du har brukt.
    Klem tone

    SvarSlet
  2. De er flotte begge to også det brune ;o) Syntes enkelt i sig selv også er super flot

    Rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
  3. Det er smadder sjovt og se som ens stil ændre sig, for da jeg i sin tid startede med at scrappe var det nærmest kun de brunlige og mørke farver og jeg elskede og scrappe rigtig gamle billeder. Det gør jeg dog stadig, men der er nærmest ikke nogle brune eller mørke farver at finde mellem mit papir mere:0) Men jeg kan altså godt lide dit brune kort;0)
    Knus

    SvarSlet
  4. Det er bare et skønt tag, de farver er skønne sammen.. :) Det er utroligt, så mange detaljer man kan finde på sådan et lille tag!! Flot!!

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte begge to. Dejlig med lidt drengeinspiration.
    Jeg synes at det brune er smukt og elegant!
    God weekend.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.