torsdag den 25. marts 2010

Vintage

Jeg har fundet et gammelt støvet Panduro rosenstempel frem. Det er ikke meget slidt. Da jeg jo ikke er den helt store ørn til farvelægning, er rosenhovedet sværtet med to rosa farver. De to "engle" er fundet på nettet.

HA stempler: "La Letter", "Harlequin Pattern", "French Post", "Lace Background", "Artistic Border", "Leaf Prints" og "Messages".

Der er nu noget over farverne hvid og sort. Sættes en pangfarve dertil bliver farven endnu flottere.

HA stempler: " Wavy Leaf Pattern", "Bicycle", "Simple message" og "Elephants".

7 kommentarer:

  1. Ja det er da super fantastisk det nederste kort!Og det stempel med den cykel, det kunne jeg da rigtigt godt tænke mig;0)
    Knuser

    SvarSlet
  2. Super flotte og super kreative kort.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle søde og flotte kort :)

    SvarSlet
  4. Det er nemlig rigtig flot det nederste i sort hvid og pink! Og det øverste - du er altså en ørn til at kombinere dine stempler - det er altid en fornøjelse at se - og en glæde at opdage "det stempel" og "det stempel" osv... Jeg er vild med den måde du har brug den skønne border fra Artistic borders. Flot flot!

    SvarSlet
  5. Love it, begge kort er bare så flotte og sort og pink er fantastisk sammen... Og det øverste er da skønt i de varme farver.

    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  6. Hej Helle har lige kigget din blog igennem fra siden sidst jeg var herinde. Jeg er som altid meget imponeret over dine flotte kort. Jeg har godt nok lang vej inden jeg når dertil :O))

    SvarSlet
  7. Super søde kort begge to Helle - lækre farver på dit vintage kort! Jeg synes også det er ærgeligt at I jyske piger ikke kommer imorgen - men vi ses til juni ikke?

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.