lørdag den 6. marts 2010

Et tak til Fru Larsen

Jeg har fået en pris fra Fru Larsen:


Tænk at modtage så flot en pris og med så søde ord vedhæftet. Jeg er meget beæret og er glad for at få så fin en kompliment. Jeg håber at jeg kan leve op til det. MANGE TAK Fru Larsen.

Prisen " Best blog" vil jeg gerne give videre til:

Jacqeuline


som jeg lige fra starten har været meget fascineret og inspireret af. Jacqeuline laver de skønneste collagekort i vintagestilen og er en ren tryllekunstner med stempler, farver og scraprester.

And now in english for Jacqeuline:
I forward my received "Best Blog" to:
Jacqeuline

who has fascinated and inspired me from the very beginning of my scrapping days. Jacqeuline is creating the most wonderful vintage collage cards, and she is a true magician when it comes to stamping, colouring and using trimmings.

2 kommentarer:

  1. OH my - this has taken me by surprise - THANK YOU so so much Hellemor, I am so honored and happy to receive this! So happy that I have inspired you, what more can anyone wish for?!
    You made my day!
    Jacqueline

    SvarSlet
  2. Et kæmpe TILLYKKE fra mig Helle. Det har du fuldt ud fortjent.Nu har jeg fundet det ord som jeg ikke kunne finde før. Tryllekunstner. Det er det du er med din legen med stemplerne og dine farver og dit turden sætte sammen. Tillykke :O)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.