torsdag den 7. januar 2010

Stamp-a-ma-jig

Jeg er stor fan af clearstamps, da de er lette at bruge. Man kan nemt placere stempelmotivet, hvor man ønsker det. Derimod har jeg mere besvær med at få placeret træstemplerne på det ønskede sted. MEN til scrapamok demonstrede Maj-Britt, Stampin up, et super stykke værktøj som gør stempling med træstempler til en leg. Legetøjet hedder Stamp-a-ma-jig (se det 3 billed). Den er brugt til de to følgende kort til at få placeret dels skærmblomsterne på det første kort og blomsten på det andet kort som er stemplet af flere gange.

Anvendte HA stempler: "Old Letter Writting", "Write your Own", "Silhouette Spray", "Dandellon" og "Silhouette Burst".

Anvendte HA Stempler: "Designer Woodgrain", "Real Fuchsia" og "Thoughtful message"

Her er så vidunderværktøjet. Den kan varmt anbefales.
Tak for du kiggede forbi.


12 kommentarer:

  1. Fantastisk lækre kort Helle - især det øverste er jeg ret vild med - super flot opsætning og flot mix af lækre stempler :0)
    knus Sanne

    SvarSlet
  2. Super smukke kort... Men hvad kan de også ellers være når de kommer fra kortmesterens hånd ;o) Rigtig flot stemplet... Jeg har også den stamp a'... dims, og den er super smart, jeg har også brugt den til at stemple de sommerfugle med, som er på mit sidste kort... Og nu vil jeg gå ind og bruge den igen... Tusind tak for rosen ang. min ansøgning...

    SvarSlet
  3. Rigtigt flotte kort!! Hvor er det øverste skønt, dejlige farver og skønne stempler!! Der er nu et eller andet over brune nuancer!! Hvordan fungere den anordning, som du har købt?? Også en skøn tordag til dig :)))

    SvarSlet
  4. Endnu engang super flotte kort Helle, utrolig hvad du kan finde på, men synes jo bare det er så skønt at komme her og få en masse ideer :-)

    SvarSlet
  5. Wauw siger jeg bare. Jeg er især vild med det øverste. Superflot lavet.

    SvarSlet
  6. Ps. hvordan har du lavet "blomsten" på det første kort?? Den er rigtig flot.

    SvarSlet
  7. Så flotte kort begge to! Jeg ønsker mig den der scrapà dims!
    Håber at se dig imorgen eller lørdag;0) (hvis du har set din mobil)
    Knuser

    SvarSlet
  8. Skønne kort, er også specielt vild med det første kort.
    Jeg er helt enig Stamp-a-ma-jig er en fantastisk opfindelse. Købte også min til ScrapAmok.

    SvarSlet
  9. Super flotte kort igen . Jeg er helt vild med det første som virker helt 3D agtigt med kontrasterne.

    SvarSlet
  10. Super flotte kort begge to, flot som du har mixet stemplerne og nogle dejlige farver...
    God fredag aften.

    SvarSlet
  11. super flotte kort begge 2 skønne farver og opsætning :0)

    SvarSlet
  12. Til Karina: Blomsten på det første kort er embossed og klippet ud og sat på med 3D puder.

    Til Bella Mio: jeg vender tilbage med en beskrivelse af stamp-a-ma-jig her i weekenden.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.