søndag den 20. december 2009

Hero Arts Release 2010 hos Pia, Kreative fornemmelser

I går havde Pia, Kreative Fornemmelser release på nye stempler og katalog for Hero Arts. Dagen startede for mit vedkommende tidligt. Som et lille barn,vågnede jeg kl 6 af ren og skær forventning. Det er tidligt for et B-menneske som mig. Jeg skal love for at jeg ikke blev skuffet. Da alle var ankommet til kurset, blev der lagt ud med champagne m.v og et view på de nye stempler. NØØØJ, hold op SÅ MANGE lækre nye stempler og sikke jeg fik shoppet og alligevel er ønskesedlen stadig alen lang. Der blev lavet kort med nogle af de nye stempler, og samtidig blev der i den grad hygget igennem. Der blev også tid til at nyde det mest lækre mad, som Pia´s mand stod for. Mange tak for en super forplejning Jan.




Tak for en uforglemmelig og hyggelig dag til mine medkursister og ikke mindst til Pia for et super arrangement.

6 kommentarer:

  1. Selv tak det var smadder hyggeligt

    SvarSlet
  2. Ja - SÅ ærgeligt at jeg ikke kunne være med. Flotte kort det blev til. God dag Helle!

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort. Jeg er lidt vild med de korn. Den kommer nok ned i min indkøbskurv på et tidspunkt.
    Rigtig god jul til dig og dine kære.
    Knus Karina

    SvarSlet
  4. Uh fine kort
    Hav en god dag...

    SvarSlet
  5. Og tak i lige måde herfra. Det var virkelig hyggeligt. Det lille cykelstempel bliver da vist et musthave iblandt alle de andre!
    Kan Du have en Glædelig Jul og et Godt Nytår!
    Jeg glæder mig til at se hvilke smukke kort Du får lavet i det nye år.

    SvarSlet
  6. Tak for sidst. Så dejlig en dag vi havde.

    Super flotte kort. Godt jeg har bestilt det stempel med cyklen. Der er supercute.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.