lørdag den 7. november 2009

Hej igen

Der har godt nok været stille her på bloggen fra min side af. Ugen startede jo med en dejlig overraskelse. Jeg kom i finalen i kortmesterskabet. Det var noget af en overraskelse, da der var rigtig mange dygtige deltagere. Så begyndt presset lige så stille at stige, for der skal laves et kort efter eget valg, og jeg vil gerne gøre mit bedste. Samtidig har vi haft drøn travlt på arbejde. Det arbejde tar´ alt for meget tid af ens fritid ;0). Mit bidrag er ikke 100% færdigt endnu og det må ikke vises på bloggen, før mesterskabet er afgjort, så her er de sidste opgaver, der blev lavet inden finalen.

Uge 6 opg. 1: Der skulle laves et kort efter en skitse og i pastelfarver. Uhh, det var en super opgave. Elsker pastelfarver, men jeg havde mit besvær med at få taget et ordentligt billed. Det kan tænkes, at det er fotografen det var galt med. Det lyserøde baggrundspapir er Dream Basic. Den lyseblå baggrund er stemplet med "antique Background" og er embossed. Blomsten er fra "be your self" og cirkler på snor fra "artistic borders". Alle stemplerne efter fra Hero Arts.

Opgave 2: Der skal bruges 3 mønstrepapirer. Blomsten " special moments" er et af den nye clings fra HA og jeg har selv malet den med copic (hi,hi). Tekststemplet "friend definition" er også en clings fra HA og den er så FED. Tænk at kunne lave en tekst i lige den farve man skal bruge. Mønsterpapirene har jeg ikke navnet på.


Opgave 3: Lav et hallowen projekt. Uh, det var værre. Jeg ejer intet der har med halloween at gøre. Så måtte jeg igang med at tegne - ja jeg har selv tegnet ikke Ane. Så en tur i nogle rester jeg har købt da Sofie havde butik. Det grønne snoet snor fandt jeg i mine sager fra blomsterbinding.

Jeg håber at I får en god lørdag aften og tak for de søde hilsner og jeg skal nok melde mig ind i kampen igen.

5 kommentarer:

  1. Hip hip hurra....og stort tillykke med at du er kommet i finalen Helle! Super godt gået....jeg krydser finger for en første plads til dig ;0)
    Dit Halloween projekt er helt fantastisk! Og dine kort er som sædvanelig flotte!
    Pøj pøj...
    Knus Sanne

    SvarSlet
  2. Hej Helle..
    Som altid super flotte kort... Glæder mig til at se dine finale bidrag, det er fuldt fortjent at du kom i finalen, dine kort er altid så flotte og gennemførte.. Jeg krydser også fingre...
    Forresten kan ikke huske om jeg har skrevet det til dig, men skønt at få sat ansigt på dig til crop.. hihi

    KH HeidiAnn

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke med at du er kommet i finalen, og det er da jo ikke noget at sige til med de skønne kort du laver, flotte som altid og er hel vild med dit halloween kort :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med du er kommet i finalen. Det er velfortjent. Super kort som altid du har lavet sidste gang. Det skal nok blive godt. Hepper på dig!! Synes du laver skønne anderledes kort.

    SvarSlet
  5. Super flotte kort igen og sikke et super super super flot finalebidrag du har lavet!!!!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.