lørdag den 1. august 2009

Hyggescrap

For en ugestid siden, havde jeg besøg af min søde svigerinde som gerne ville se lidt nærmere på det der scrap. Efter vi havde vendt verdenssituationen kom vi i gang. Det er noget overvældende at skulle starte som nybegynder på at scrappe. Alle de forskellige teknikker og muligheder blev linet op. Det gjorde det bestemt ikke nemmere. Endelig kom vi i gang og det endte med, at vi fik lavet 1½ kort hver og havde en rigtig hyggelig dag. Jeg håber, at vi også bliver scrap-lidelsesfælder. Det kunne være hyggeligt.

Det første kort jeg fik lavet var et vitage-kort.

Det næste er et "lokums-kort". Jeg fandt ideen på Rikke´s blog. Korte er lavet over en tom wc-rulle. Det skulle prøves. Jeg synes ikke, at det er det pæneste pap, rullen er lavet af. Selvom rullen bliver beklædt med papir udvendigt kan man stadig se papet indvendigt. Jeg tror jeg vil lade det blive ved dette ene kort. Det var sjovt at prøve. Roserne på kortet er også lavet efter Rikkes "how-to-do". De er virkelig sjove at lave og er gode at sidde og nusse med en dag man er gået død for ideer.

Tak for du kiggede forbi.

3 kommentarer:

  1. ejj hvor er de flotte - 2 forskellige men meget flotte kort ;o)

    Håber din sviger har fået lyst til mere for det er så hyggeligt at scrappe med andre og snakke scrap - jo ikk altid familien syntes lisse spændende vel ha ha

    Rigtig god lørdag

    SvarSlet
  2. det er meget flotte kort - kan godt li´ vitage stilen...... skønne farver!

    SvarSlet
  3. Superlækre kort på hver sin måde!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.