søndag den 14. juni 2009

Copicmarkers

Min datter tegner manga og har i gennem flere år ønsket sig Triermarkers og senere Copic penne i gave, til farvelægning af tegningerne. Hun har efterhånden en del farver og er super glade for dem. Stemplerne på disse tre kort har hun farvelagt, så der er ingen grundt til, at jeg prøver på at gøre hende kunsten efter. Jeg koncentrere mig om at lave kortene istedet.





Baggrunden for Magnolia er Spellbinders Dahlia. Jeg er bare vild med Spellbinders og tænk så lidt de fylder i sammenligning med punch - genialt når det kniber med scrappeplads. Ja, så er det selvfølgeligt bare ærgeligt at jeg også har investeret i punchen også!!!





"Hængslerne" og "Klunken" er et stempel fra Prima.

Igen har jeg brugt Spellbinders til baggrund for Magnolia stemplet. Taskemønstret har jeg fundet på nettet.

Kortene havde min datter med på Scrapamok i Adsal, hvis de ser bekendt ud.


2 kommentarer:

  1. Jo, jeg synes at taskekortet så bekendt ud. Flotte kort og dygtig til at farvelægge det er din datter det er helt sikket. Jeg elsker også spellbinders.

    SvarSlet
  2. De er bare super flotte - i kan bare det der, og da en super ide at "dele" om arbejdet ;o))

    Rigtig god mandag til dig

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.